Hej Alle sammen
Det er virkelig dejligt, at der er kommet så mange til siden, og selvom der endnu er ting som mangler, kan man vel kalde siden åben. Det har taget Lavender og mig lang tid, men nu hvor den endelig (næsten) er færdig, er det helt vidunderligt.
Jeg vil minde jer om, at hvis i har nogen spørgsmål eller er i tvivl om noget, at i er mere end velkommen til at skrive. Intet spørgsmål er for lille, og man kan ikke blive klogere, hvis man ikke spørg
Husk at skrive jeres FC til mig, og en ansøgning til en af os ^-^
Andet infoVi har lavet en masse guides, som beskriver hvordan man laver ansøgninger til hvordan man kan opsætte sin profil
Faceclaim listen - Her kan i se hvilke fc der er taget, og hvilket fc der ikke er taget. I toppen kan i finde en måde, hvorpå i kan sende jeres FC til mig. Det er stærk forslået, at man følger den måde
Evner - Hvis i er i tvivl om, hvordan evnerne fungere eller hvornår man kan opnå de tre evner, så kig ind her
Karakterer & Emner - Her er en generel viden, omkring jeres karakterer, samt hvad vi forventer af jer gennem emnerne
Profilen - Her bliver hver enkel punkt på profilen beskrevet, det bliver samtidig også fortalt, hvilke dele der skal laves, før man kan få farve og derved emne
Ansøgninger - Hvordan man laver ansøgninger. Her kan man finde alle beskrivelser, for hvordan man laver ansøgninger, alt fra specialrace til unik vampyr