I anledningen af at 2018 ender, ville jeg lige lave en kort opdatering hvor vi fortæller om fremtidsplanerne for 2019!
Før det vil jeg ønske alle på siden et godt nytår, og sige at selvom siden her har været stille i denne sidste tid af året, har jeg en fornemmelse om at 2019 nok skal blive en fremgang for os! Vi har vores faste medlemmer og for det vil jeg takke jer for at holde ved efter al den her tid!
Vores planer for 2019 er således:
Vi er igang med at lave en ny ø til Etermia som vil komme på kortet, øen vil fungere som en slaveø fordi vi har bemærket at der har manglet et centralt sted for dem som vil emne med noget slave-relateret. Samt dem som blev sendt i elsil kan nu have et sted at søge hen for sikkerhed. Alt dette vil blive beskrevet dybere i sin egen nyhed når vi har fastslået det hele.
Der er også planer om at lave grupper som er NPC styret som i kan bruge til jeres spil! Det vil der komme mere info om senere!
Generelt bliver der lavet nye og spændende ting som vil kunne bruges i spil!
Det var en kort opdatering på de planer vi har. Der kommer selvfølgelig flere da kreativiteten og gejsten for at give jer nye og spændende ting aldrig vil dæmpe sig. Det er trods alt det bedste ved rollespil, som vi alle holder af.
Jeg håber at alle har en god start på det nye år og er omringet af folk som holder af jer. Vi ser frem til det nye år med jer. <3
- Etermias adminteam.