Uhh! Det er rart at se at folk kommer til. Forhåbentligt vil siden bringe folk lige så meget sjov som det har været at lave den!!
Samnen ned Thalia er jeg jeres ene admin! Jeg er her hvis i har spørgsmål eller andet! I kan selvfølgelig også bare komme til mig hvis i har brug for nogen at snakke med, jeg er hverken farlig eller bider, OOC xD Lavender er kendt for at bide!
Okay men der er nogle vigtige informationer der lige skal ud.
Som i kan se er forummet ikke helt færdigt endnu. Det kommer af at Thalia og jeg har skole i øjeblikket men når vi kan arbejdet vi på fuld skrue for at blive færdige!
Der er visse områder der er klar til at blive brugt og i værste tilfælde bliver der tilføjet info eller andet til det senere hen. Områder som Etermia og dens omegn, samt The Nevereending Green Forest er så småt klar til at kunne blive brugt, så hvis man sidder og får abstinenser om at skrive er man frit stillet til at bruge de områder.
Jeg arbejder på fuld skrue for at få de sidste informationer på plads, og snart vil verdenskortet blive opdateret!
Som aller sidst på denne korte velkomst, vil jeg sige at jeg glæder mig til at se hvilke skøre eller fantastiske karakterer som det er at i kan finde på!
- Lavender O'Quinn