Subject: Mangler musik!!! Sun Oct 28, 2018 6:03 pm
Hey gutter! Jeg mangler noget musik at lytte til. Er blevet træt af mine egne lister. Kender i nogle gode playlister på spotify eller youtube?
Jeg er ikke super kræsen, så længe det ikke er dødsmetal eller klassisk musik! Så en fin linje imellem det.
Nåmen, hvis i har nogle numre i ville dele med mig, er det much appreaciated! <3
Gæst Guest
Subject: Re: Mangler musik!!! Sun Oct 28, 2018 6:14 pm
Rent nysgerrighed er det her en klassisk musik for dig
Gæst Guest
Subject: Re: Mangler musik!!! Mon Oct 29, 2018 3:28 pm
Bryder mig ikke så meget om nightcore, deres lyse stemmer ødelægger det lidt for mig. Men den der sang ville jeg ikke mene var klassisk musik
Gæst Guest
Subject: Re: Mangler musik!!! Mon Oct 29, 2018 3:35 pm
Okay så her er den oprindelige udgave
Og er den her for dødsmetal
Gæst Guest
Subject: Re: Mangler musik!!! Mon Oct 29, 2018 3:37 pm
Den oprindelige er smuk. Holy fuck.
Altså dødsmetal for mig er alt det hvor man ikke kan høre hvad de synger fordi de enten skriger eller også er musikken bare for høj, og det kan jeg ikke lide. Den der er faktisk okay, for jeg kan høre og forstå hvad han siger!
Gæst Guest
Subject: Re: Mangler musik!!! Mon Oct 29, 2018 3:44 pm
Okay ville bare have en god ide hvad var hvad for jeg synes den første er klassisk og her er der noget helt andet ^^
Thalia
Subject: Re: Mangler musik!!! Wed Nov 07, 2018 10:53 pm
Mhh nu ved jeg ikke om jeg har den bedste smag, men her er noget musik jeg lytter til:
Mumford & Sons (The cave og Little Lion Man er dem jeg elsker mest) Marilyn Manson (Mere specifikt Sweet Dreams) LolaWolf (Alt ved hun har lavet <3 ) Banners (Ghost & Somebody to you er fantastisk) Message to bears (you are a memory er så emotionelt, taget i betragtning der ikke er meget sang) Raign (Elsker specielt When it's all over og Don't let me go) Laurel (Lifes worth living er virkelig god) Ruelle (Meget af hendes musik er fantastisk!) Florence + the machine (Alt den kvinde laver er perfektion) Sky Ferreira (Hun har en virkelig fantastisk stemme) Metric (Black Sheep og Help I'm alive) Gin Wigmore (Black sheep er fantastisk!) Dorethy (Nok rock, men Get up og Raise Hell er fantastisk) Blackbriar (Hun har en ret unik stemme) Phildel (Hun laver meget specielt musik, men elsker Afraid of the dark)
Gæst Guest
Subject: Re: Mangler musik!!! Fri Jan 11, 2019 10:39 pm
n/a
Subject: Re: Mangler musik!!! Sat Jan 12, 2019 3:14 am