Etermia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Etermia


 
HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log inLog in  
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Navigation
Latest topics
» AD: The World of Gambion Awaits!
Store åbning og info [Admin nyhed] Empty-11Sat Nov 09, 2019 12:54 am by Guest

» I miss her too - Nicholas
Store åbning og info [Admin nyhed] Empty-11Mon Aug 26, 2019 12:08 am by Guest

» Promises - Lou
Store åbning og info [Admin nyhed] Empty-11Wed Jun 12, 2019 3:42 pm by Guest

» We can't continue like this - Lucile
Store åbning og info [Admin nyhed] Empty-11Wed Jun 12, 2019 3:09 pm by Guest

» Fælles interesse
Store åbning og info [Admin nyhed] Empty-11Sun Jun 09, 2019 6:53 pm by Guest

» Monsters do also have a taste for art - Alexander
Store åbning og info [Admin nyhed] Empty-11Tue Jun 04, 2019 6:09 pm by Guest

» Hello stranger.
Store åbning og info [Admin nyhed] Empty-11Thu Apr 18, 2019 11:00 pm by Guest

» You. It's you - Bartimæus
Store åbning og info [Admin nyhed] Empty-11Tue Apr 16, 2019 5:07 pm by Guest

» Hvordan kan vi nå længere ud: Et rollespilsprojekt
Store åbning og info [Admin nyhed] Empty-11Sat Apr 13, 2019 6:56 pm by Guest

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 27 on Thu Sep 01, 2022 3:29 pm
Top posting users this month
No user
Statistics
We have 3 registered users
The newest registered user is ahmar

Our users have posted a total of 1000 messages in 162 subjects

 

 Store åbning og info [Admin nyhed]

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Thalia

Thalia


Posts : 184
Reputation : 3

Store åbning og info [Admin nyhed] Empty
PostSubject: Store åbning og info [Admin nyhed]   Store åbning og info [Admin nyhed] Empty-11Sat Sep 02, 2017 7:06 pm

Hej Alle sammen

Det er virkelig dejligt, at der er kommet så mange til siden, og selvom der endnu er ting som mangler, kan man vel kalde siden åben. Det har taget Lavender og mig lang tid, men nu hvor den endelig (næsten) er færdig, er det helt vidunderligt.
Jeg vil minde jer om, at hvis i har nogen spørgsmål eller er i tvivl om noget, at i er mere end velkommen til at skrive. Intet spørgsmål er for lille, og man kan ikke blive klogere, hvis man ikke spørg

Husk at skrive jeres FC til mig, og en ansøgning til en af os ^-^

Andet info
Vi har lavet en masse guides, som beskriver hvordan man laver ansøgninger til hvordan man kan opsætte sin profil

Faceclaim listen - Her kan i se hvilke fc der er taget, og hvilket fc der ikke er taget. I toppen kan i finde en måde, hvorpå i kan sende jeres FC til mig. Det er stærk forslået, at man følger den måde
Evner - Hvis i er i tvivl om, hvordan evnerne fungere eller hvornår man kan opnå de tre evner, så kig ind her
Karakterer & Emner - Her er en generel viden, omkring jeres karakterer, samt hvad vi forventer af jer gennem emnerne
Profilen - Her bliver hver enkel punkt på profilen beskrevet, det bliver samtidig også fortalt, hvilke dele der skal laves, før man kan få farve og derved emne
Ansøgninger - Hvordan man laver ansøgninger. Her kan man finde alle beskrivelser, for hvordan man laver ansøgninger, alt fra specialrace til unik vampyr
Back to top Go down
https://etermia.danskforum.net
n/a




Posts : 202
Reputation : 0

Store åbning og info [Admin nyhed] Empty
PostSubject: Re: Store åbning og info [Admin nyhed]   Store åbning og info [Admin nyhed] Empty-11Sat Sep 02, 2017 8:11 pm

Med denne fine nyhed vil jeg også sige hjertelig velkommen til alle nye medlemmer! Det er dejligt at læse alle de kreative ansøgninger og som admin få et indblik i jeres diverse (men fantastiske) kreative idéer! Jeg vidste ikke at det ville være sådan en god oplevelse at kunne have dette pivilegie og jeg havde aldrig fundet ud af det uden jer!

Så et stort tak fordi i har lyst til at være en del af vores univers og jeg håber at alle kommer igang med et godt spil! Jeg ved i hvert fald at jeg kommer til at have nogle gode emner!

Som skønne Thalia også nævnte er vi altid åbne overfor spørgsmål. Der er aldrig et spørgsmål som er dumt! Så hvis i er usikre, så kom endelig til os! Vi er her trods alt bare for at hjælpe alle til at have en fælles forståelse for hvilken verden vi er i og hvordan det fungerer!

Nok med rosen, velkommen til og lad jeres kreative sider udfolde sig til det maksimale!

- Lavender
Back to top Go down
 
Store åbning og info [Admin nyhed]
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Portalens Åbning og Eftertiden
» Admin foreslag: Skal de små byer på kortet have navne?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Etermia :: Grundlæggende :: Admin Nyheder-
Jump to: