Etermia

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Latest topics
» Forum leg: Sjove gifs!
Today at 5:53 am by Tera

» Forum Leg: Eventyr!
Today at 5:35 am by Tera

» This was inevitable - Nicholas
Man dec 11, 2017 9:52 pm by Nicholas

» Hvor er jeg?
Søn dec 10, 2017 12:58 am by Bartimæus

» Land of Vavilon
Ons nov 08, 2017 8:28 am by Gæst

» Hello stranger.
Ons nov 01, 2017 7:52 pm by Bartimæus

» Monsters do also have a taste for art - Alexander
Fre okt 20, 2017 8:37 pm by Alexander

» An unexpected visit - Nicholas
Fre okt 20, 2017 6:40 pm by Nicholas

» Nogle få ord! -Adminnyhed
Fre okt 20, 2017 5:51 am by Lavender

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 13, Man sep 04, 2017 12:26 am
Top posting users this month
Tera

Ramsay

Nicholas

Tyrande

Bartimæus

Statistics
Der er i alt 70 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Davee

Vores brugere har i alt skrevet 769 indlæg in 126 subjects

Share | 

Store åbning og info [Admin nyhed]

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Thalia
Admin

IndlægEmne: Store åbning og info [Admin nyhed]   Lør sep 02, 2017 7:06 pm

Hej Alle sammen

Det er virkelig dejligt, at der er kommet så mange til siden, og selvom der endnu er ting som mangler, kan man vel kalde siden åben. Det har taget Lavender og mig lang tid, men nu hvor den endelig (næsten) er færdig, er det helt vidunderligt.
Jeg vil minde jer om, at hvis i har nogen spørgsmål eller er i tvivl om noget, at i er mere end velkommen til at skrive. Intet spørgsmål er for lille, og man kan ikke blive klogere, hvis man ikke spørg

Husk at skrive jeres FC til mig, og en ansøgning til en af os ^-^

Andet info
Vi har lavet en masse guides, som beskriver hvordan man laver ansøgninger til hvordan man kan opsætte sin profil

Faceclaim listen - Her kan i se hvilke fc der er taget, og hvilket fc der ikke er taget. I toppen kan i finde en måde, hvorpå i kan sende jeres FC til mig. Det er stærk forslået, at man følger den måde
Evner - Hvis i er i tvivl om, hvordan evnerne fungere eller hvornår man kan opnå de tre evner, så kig ind her
Karakterer & Emner - Her er en generel viden, omkring jeres karakterer, samt hvad vi forventer af jer gennem emnerne
Profilen - Her bliver hver enkel punkt på profilen beskrevet, det bliver samtidig også fortalt, hvilke dele der skal laves, før man kan få farve og derved emne
Ansøgninger - Hvordan man laver ansøgninger. Her kan man finde alle beskrivelser, for hvordan man laver ansøgninger, alt fra specialrace til unik vampyr

Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil http://etermia.danskforum.net
Lavender
Admin

IndlægEmne: Re: Store åbning og info [Admin nyhed]   Lør sep 02, 2017 8:11 pm

Med denne fine nyhed vil jeg også sige hjertelig velkommen til alle nye medlemmer! Det er dejligt at læse alle de kreative ansøgninger og som admin få et indblik i jeres diverse (men fantastiske) kreative idéer! Jeg vidste ikke at det ville være sådan en god oplevelse at kunne have dette pivilegie og jeg havde aldrig fundet ud af det uden jer!

Så et stort tak fordi i har lyst til at være en del af vores univers og jeg håber at alle kommer igang med et godt spil! Jeg ved i hvert fald at jeg kommer til at have nogle gode emner!

Som skønne Thalia også nævnte er vi altid åbne overfor spørgsmål. Der er aldrig et spørgsmål som er dumt! Så hvis i er usikre, så kom endelig til os! Vi er her trods alt bare for at hjælpe alle til at have en fælles forståelse for hvilken verden vi er i og hvordan det fungerer!

Nok med rosen, velkommen til og lad jeres kreative sider udfolde sig til det maksimale!

- Lavender
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil

Store åbning og info [Admin nyhed]
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» Spørgsmål til Admin- blodbånd.
» hey, a new face ~ Christelle
» Hallo you are a big guy xxx (Hik)
» egen hjemmeside. glemt admin koden