Etermia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Etermia

HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log inLog in  
Username:
Password:
:: I forgot my password
Navigation
Latest topics
» AD: The World of Gambion Awaits!
The king of Avathar needs you//Emnesøgning// Empty-11Sat Nov 09, 2019 12:54 am by Guest

» I miss her too - Nicholas
The king of Avathar needs you//Emnesøgning// Empty-11Mon Aug 26, 2019 12:08 am by Guest

» Promises - Lou
The king of Avathar needs you//Emnesøgning// Empty-11Wed Jun 12, 2019 3:42 pm by Guest

» We can't continue like this - Lucile
The king of Avathar needs you//Emnesøgning// Empty-11Wed Jun 12, 2019 3:09 pm by Guest

» Fælles interesse
The king of Avathar needs you//Emnesøgning// Empty-11Sun Jun 09, 2019 6:53 pm by Guest

» Monsters do also have a taste for art - Alexander
The king of Avathar needs you//Emnesøgning// Empty-11Tue Jun 04, 2019 6:09 pm by Guest

» Hello stranger.
The king of Avathar needs you//Emnesøgning// Empty-11Thu Apr 18, 2019 11:00 pm by Guest

» You. It's you - Bartimæus
The king of Avathar needs you//Emnesøgning// Empty-11Tue Apr 16, 2019 5:07 pm by Guest

» Hvordan kan vi nå længere ud: Et rollespilsprojekt
The king of Avathar needs you//Emnesøgning// Empty-11Sat Apr 13, 2019 6:56 pm by Guest

Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests

None

Most users ever online was 27 on Thu Sep 01, 2022 3:29 pm
Top posting users this month
No user
Statistics
We have 3 registered users
The newest registered user is ahmar

Our users have posted a total of 1000 messages in 162 subjects

The king of Avathar needs you//Emnesøgning//

Go down 
AuthorMessage
Gæst

The king of Avathar needs you//Emnesøgning// Empty
PostSubject: The king of Avathar needs you//Emnesøgning//   The king of Avathar needs you//Emnesøgning// Empty-11Sat Oct 20, 2018 3:02 pm

The king of Avathar needs you//Emnesøgning// 71NQGPQVi%2BL._SY450_

Håber det fik jeres opmærksomhed
Så jeg har behov for ting til min Konge her af Avathar, så jeg søger en masse til ham.
Søger faktisk nærmest alt, men nu smider jeg et par relationer op jeg mangler.

Hvad jeg søger.
- En adelig, helst royale på en måde han er lovede til gennem hans far, dette er for at skabe mere spil for andre os, men på en måde for at gøre det af med fanatiker i byen.
- En kongelig smed, eller andre kongelig jobs som livgarde ect.
- fjender/rivaler. Som konge kan man sagtens ha mange forskelige.
- Venner. Dette kan både være bønder, men os adelige.
- Gamle flirts, måske som han fik børn med altså bastards.
- Lejesoldater, som han kan ha hyret til og deale med de fanatiker.
- Romance dette kan, være den adelig eller, en gamle flirt som han måske ender med og tag over, hans løfte som hans far gav.

Krav:
Jeg har ikke så mange men, håber det er okay.
- Mellem 250 og op af med ord, vil gerne ha lidt og spille på.
- Min tale på karakter er engelsk, kan godt danske, hvis det går folk på så må vi lige aftale det.
- Forventer ikke svare hele tiden fra, folk så bare engang i mellem, skal nemlig selv ind i det igen.

En helt anden ting er jeg ikke svare så meget de næste 3 uger, da jeg skal i praktik, i uge 43 og 44, i 45 smutter jeg os og der er jeg fra mandag til fredag  i London så forvent ikke svare i emner der.

Back to top Go down
n/a

PostSubject: Re: The king of Avathar needs you//Emnesøgning//   The king of Avathar needs you//Emnesøgning// Empty-11Sun Oct 21, 2018 7:27 pm

Ramsay - Han står trods alt for fængslet, så mon ikke deres veje skal krydses, om intet andet at Ramsays uortodokse metoder nok ikke falder i Richards smag

Moon - Datter af generalen, dog er hun ikke meget i Avathar men det kunne være at generalen ville introducere dem til hinanden

Andre:

- Kommer når jeg kommer på dem xD
Back to top Go down
Gæst

PostSubject: Re: The king of Avathar needs you//Emnesøgning//   The king of Avathar needs you//Emnesøgning// Empty-11Sun Oct 21, 2018 9:39 pm

Lyder faktisk nice nok, wolf. Såå, hvem tænker du vi skal ha til og møde hinanden første. ?
Back to top Go down
n/a

PostSubject: Re: The king of Avathar needs you//Emnesøgning//   The king of Avathar needs you//Emnesøgning// Empty-11Sun Oct 21, 2018 11:06 pm

Jeg tænker at Ramsay ville være sjovest, men Moon kunne også være spændende. Det er hip som hap, du vælger bare
Back to top Go down
Gæst

PostSubject: Re: The king of Avathar needs you//Emnesøgning//   The king of Avathar needs you//Emnesøgning// Empty-11Thu Jan 03, 2019 4:47 pm

Måske er det bedre med Moonmoon
Back to top Go down
Gæst

PostSubject: Re: The king of Avathar needs you//Emnesøgning//   The king of Avathar needs you//Emnesøgning// Empty-11Thu Jan 03, 2019 4:59 pm

Uhh jeg lytter (;
Back to top Go down
Gæst

PostSubject: Re: The king of Avathar needs you//Emnesøgning//   The king of Avathar needs you//Emnesøgning// Empty-11Thu Jan 03, 2019 5:05 pm

Jeg syntes vi skal starte med at generalen introducerer dem, og så tage den derfra?
Back to top Go down
Gæst

PostSubject: Re: The king of Avathar needs you//Emnesøgning//   The king of Avathar needs you//Emnesøgning// Empty-11Thu Jan 03, 2019 5:17 pm

Sure vil du lave eller skal jeg wolf < 3 ?
Back to top Go down
Gæst

PostSubject: Re: The king of Avathar needs you//Emnesøgning//   The king of Avathar needs you//Emnesøgning// Empty-11Thu Jan 03, 2019 5:19 pm

Vil du være en skat og lave det? <3
Back to top Go down
Gæst

PostSubject: Re: The king of Avathar needs you//Emnesøgning//   The king of Avathar needs you//Emnesøgning// Empty-11Thu Jan 03, 2019 5:23 pm

Sure alt for dig wolf < 3 just give me a place xD
Back to top Go down
Gæst

PostSubject: Re: The king of Avathar needs you//Emnesøgning//   The king of Avathar needs you//Emnesøgning// Empty-11Thu Jan 03, 2019 5:24 pm

Avathars borg! <3
Back to top Go down
Gæst

PostSubject: Re: The king of Avathar needs you//Emnesøgning//   The king of Avathar needs you//Emnesøgning// Empty-11Thu Jan 10, 2019 5:19 am

Moonmoon her. Jeg tænkte at der måske faktisk kunne være maskebal eller noget andet af en art
Back to top Go down
Gæst

PostSubject: Re: The king of Avathar needs you//Emnesøgning//   The king of Avathar needs you//Emnesøgning// Empty-11Thu Jan 10, 2019 8:06 am

God ide, jeg laver det når Jeg har fri mit semester er nemlig over efter idag < 3
Back to top Go down
Gæst

PostSubject: Re: The king of Avathar needs you//Emnesøgning//   The king of Avathar needs you//Emnesøgning// Empty-11Thu Jan 10, 2019 7:38 pm

Super <3 glæder mig
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: The king of Avathar needs you//Emnesøgning//   The king of Avathar needs you//Emnesøgning// Empty-11

Back to top Go down

The king of Avathar needs you//Emnesøgning//
Page 1 of 1