Etermia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Etermia


 
HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log inLog in  
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Navigation
Latest topics
» AD: The World of Gambion Awaits!
Foreslagshjørnet Empty-11Sat Nov 09, 2019 12:54 am by Guest

» I miss her too - Nicholas
Foreslagshjørnet Empty-11Mon Aug 26, 2019 12:08 am by Guest

» Promises - Lou
Foreslagshjørnet Empty-11Wed Jun 12, 2019 3:42 pm by Guest

» We can't continue like this - Lucile
Foreslagshjørnet Empty-11Wed Jun 12, 2019 3:09 pm by Guest

» Fælles interesse
Foreslagshjørnet Empty-11Sun Jun 09, 2019 6:53 pm by Guest

» Monsters do also have a taste for art - Alexander
Foreslagshjørnet Empty-11Tue Jun 04, 2019 6:09 pm by Guest

» Hello stranger.
Foreslagshjørnet Empty-11Thu Apr 18, 2019 11:00 pm by Guest

» You. It's you - Bartimæus
Foreslagshjørnet Empty-11Tue Apr 16, 2019 5:07 pm by Guest

» Hvordan kan vi nå længere ud: Et rollespilsprojekt
Foreslagshjørnet Empty-11Sat Apr 13, 2019 6:56 pm by Guest

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest :: 1 Bot

None

Most users ever online was 27 on Thu Sep 01, 2022 3:29 pm
Top posting users this month
No user
Statistics
We have 3 registered users
The newest registered user is ahmar

Our users have posted a total of 1000 messages in 162 subjects

 

 Foreslagshjørnet

Go down 
AuthorMessage
n/a




Posts : 202
Reputation : 0

Foreslagshjørnet Empty
PostSubject: Foreslagshjørnet   Foreslagshjørnet Empty-11Tue Oct 09, 2018 7:04 pm

Hey Hey gutter.

Denne post er blot for at i brugere kan komme med foreslag eller andet som i måske gerne ville have på siden.

Denne tråd bliver opdateret med eksempler og andet på hvad i kunne foreslå

Back to top Go down
Gæst
Guest




Foreslagshjørnet Empty
PostSubject: Re: Foreslagshjørnet   Foreslagshjørnet Empty-11Sun Oct 14, 2018 9:03 pm

Wolf, et forslag ku måske være en slags gruppe, lidt lige som nights watch som måske holder noget ude fra en del af verden, med en mur. Så lidt alla Nights watch xD < 3
Back to top Go down
n/a




Posts : 202
Reputation : 0

Foreslagshjørnet Empty
PostSubject: Re: Foreslagshjørnet   Foreslagshjørnet Empty-11Mon Oct 15, 2018 12:22 pm

Hvad tænker du? Altså bare lidt ligesom i GoT hvor der de kriminelle og alle bastarderne kan tage hen for at blive en del af den her gruppe som et alternativ til døden?? Må se om jeg kan bikse noget sammen som du ville syntes er fint
Back to top Go down
Gæst
Guest




Foreslagshjørnet Empty
PostSubject: Re: Foreslagshjørnet   Foreslagshjørnet Empty-11Mon Oct 15, 2018 2:14 pm

Mere eller mindre yeah.
Back to top Go down
n/a




Posts : 202
Reputation : 0

Foreslagshjørnet Empty
PostSubject: Re: Foreslagshjørnet   Foreslagshjørnet Empty-11Thu Nov 08, 2018 6:46 pm

vi har snakket om det og kommet frem til at der sagtens kan komme et broderskabsfølelse den slags. Vi skal nok stå for at få det lavet og skrevet ind så snarest muligt. Vi ville dog ikke direkte tage idéen fra game of thrones men vi har fundet på et nogenlunde godt alternativ der har samme effekt
Back to top Go down
Gæst
Guest




Foreslagshjørnet Empty
PostSubject: Re: Foreslagshjørnet   Foreslagshjørnet Empty-11Tue Jan 01, 2019 1:45 pm

Ved ikke om selv er obs på det, men sidens størres er virkelig stor, jeg bruger skræm størrelsen 1920x1080, og selv der hoved siden større end min skræm, kunne i måske overvære at sætte en pixel størrelse eller en % størrelse, så man kan se hele siden uden at man ikke skal zoom mere ud, for jeg kan se sidens tekst hvis jeg zoomer mere ud.
Back to top Go down
n/a




Posts : 202
Reputation : 0

Foreslagshjørnet Empty
PostSubject: Re: Foreslagshjørnet   Foreslagshjørnet Empty-11Tue Jan 01, 2019 7:36 pm

@Natalie : Vi prøver at se på problemet, men det kan godt være browser-relateret. Fx kan jeg selv se at der er noget galt når jeg bruger firefox, men pludselig ingen problemer når jeg bruger google chrome. Der er det samme problem på andre sider og jeg ved ikke om det er danskforum der gør det eller om man egentlig kan fikse det. Indtil da håber jeg at du kan holde ud af det er lidt stort
Back to top Go down
Gæst
Guest




Foreslagshjørnet Empty
PostSubject: Re: Foreslagshjørnet   Foreslagshjørnet Empty-11Tue Jan 01, 2019 9:18 pm

Det er mest kun på hoved siden, men i kan prøve koden background: 90%; i css, det var sådan at jeg lave størrelser, men ja, det kan også godt være det bare dansk forum som super mærkelig med sine størrelse ^^
Back to top Go down
Sponsored content





Foreslagshjørnet Empty
PostSubject: Re: Foreslagshjørnet   Foreslagshjørnet Empty-11

Back to top Go down
 
Foreslagshjørnet
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Etermia :: Brugerhjørnet :: In-game ting :: Admin til spiller - Og vice versa-
Jump to: