Who is online? | In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest None Most users ever online was 67 on Mon Oct 21, 2024 7:10 pm |
Top posting users this month | |
Statistics | We have 3 registered users The newest registered user is ahmar
Our users have posted a total of 1000 messages in 162 subjects
|
|
| Heeeeeello - byeeeee! jk! | |
| | Author | Message |
---|
Gæst Guest
| Subject: Heeeeeello - byeeeee! jk! Tue Aug 29, 2017 8:26 pm | |
| Heeeeya!
Så er jeg endelig kommet herind! Og jeg emner ikke endnu.. sig til måske gør jeg om et sekund.. xD
I hvert fald vil jeg bare lige sige at jeg ikke kommer på torsdag til søndag andet end på mobilen!
Torsdag skal jeg til dødens pølse af et p-møde og kommer først hjem omkring 20:3o.. så long day!
Fredag tager jeg op til min mormor soo yeah, thats it! <3 |
| | | n/a
| Subject: Re: Heeeeeello - byeeeee! jk! Tue Aug 29, 2017 8:43 pm | |
| Awee. Vi kommer til at savneee dig! Det bliver godt når vi alle kommer igang med emner <3 | |
| | | Gæst Guest
| Subject: Re: Heeeeeello - byeeeee! jk! Tue Aug 29, 2017 8:46 pm | |
| okay well i know, where i am going this weekend then < 3 anyway help og lykke med møde. :p xD |
| | | Thalia
| Subject: Re: Heeeeeello - byeeeee! jk! Tue Aug 29, 2017 9:22 pm | |
| Det lyder som om, du kommer til at hygge dig <3 Det er selvfølgelig syndt, at vi mister dig i lidt tid, men ikke desto mindre ved jeg, at jeg altid kan fange dig over mobilen <3 Men du må have det godt, når du tager af sted og overleve gennem dødens pølse | |
| | | Gæst Guest
| Subject: Re: Heeeeeello - byeeeee! jk! Wed Aug 30, 2017 1:47 pm | |
| Yeees! Jeg er her dog hele dagen idag |
| | | Gæst Guest
| Subject: Re: Heeeeeello - byeeeee! jk! Mon Oct 02, 2017 7:23 pm | |
| Hæhæhæhæh... jeg har været elendig til at være online herinde.. sorry!
Nu giver jeg jer en grund til det næste stykke tid i hvert fald... her i enden af måneden skal jeg til Spanien.. i 6 uger.. hvilket vil sige.. at jeg sikkert ikke kommer til at besvare emner.. og jeg er ked af til dem jeg ikke har svaret endnu.. D: <3
|
| | | Gæst Guest
| Subject: Re: Heeeeeello - byeeeee! jk! Mon Oct 02, 2017 11:51 pm | |
| 6 uger uden my gurl!!! Oh geez!!!11 <3
Du må have den bedste tur my Love <3 <3 <3 Sender mange gode tanker din vej mens du er væk <3 <3
Wadia venter lige her <3 :* |
| | | Gæst Guest
| Subject: Re: Heeeeeello - byeeeee! jk! Tue Oct 03, 2017 5:12 pm | |
| I know! It's such a long time!! <3
Thank yooou honey <3 <3
Wadia foreverrrrr ~ |
| | | Sponsored content
| Subject: Re: Heeeeeello - byeeeee! jk! | |
| |
| | | | Heeeeeello - byeeeee! jk! | |
|
| Permissions in this forum: | You cannot reply to topics in this forum
| |
| |
| Sidste adminopdatering i 2018! Godt nytår! | Mon Dec 31, 2018 7:50 pm by n/a | I anledningen af at 2018 ender, ville jeg lige lave en kort opdatering hvor vi fortæller om …
| Comments: 0 |
Nogle få ord! -Adminnyhed | Fri Oct 20, 2017 5:51 am by n/a | Nu ved jeg godt at siden ikke er lige så aktiv som jeg havde håbet på! Men det er fint, for jeg …
| Comments: 0 |
|