Who is online? | In total there are 46 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 46 Guests None Most users ever online was 67 on Mon Oct 21, 2024 7:10 pm |
Top posting users this month | |
Statistics | We have 3 registered users The newest registered user is ahmar
Our users have posted a total of 1000 messages in 162 subjects
|
|
| Foreslagshjørnet | |
| | Author | Message |
---|
n/a
| Subject: Foreslagshjørnet Tue Oct 09, 2018 7:04 pm | |
| Hey Hey gutter.
Denne post er blot for at i brugere kan komme med foreslag eller andet som i måske gerne ville have på siden.
Denne tråd bliver opdateret med eksempler og andet på hvad i kunne foreslå
| |
| | | Gæst Guest
| Subject: Re: Foreslagshjørnet Sun Oct 14, 2018 9:03 pm | |
| Wolf, et forslag ku måske være en slags gruppe, lidt lige som nights watch som måske holder noget ude fra en del af verden, med en mur. Så lidt alla Nights watch xD < 3 |
| | | n/a
| Subject: Re: Foreslagshjørnet Mon Oct 15, 2018 12:22 pm | |
| Hvad tænker du? Altså bare lidt ligesom i GoT hvor der de kriminelle og alle bastarderne kan tage hen for at blive en del af den her gruppe som et alternativ til døden?? Må se om jeg kan bikse noget sammen som du ville syntes er fint | |
| | | Gæst Guest
| Subject: Re: Foreslagshjørnet Mon Oct 15, 2018 2:14 pm | |
| |
| | | n/a
| Subject: Re: Foreslagshjørnet Thu Nov 08, 2018 6:46 pm | |
| vi har snakket om det og kommet frem til at der sagtens kan komme et broderskabsfølelse den slags. Vi skal nok stå for at få det lavet og skrevet ind så snarest muligt. Vi ville dog ikke direkte tage idéen fra game of thrones men vi har fundet på et nogenlunde godt alternativ der har samme effekt | |
| | | Gæst Guest
| Subject: Re: Foreslagshjørnet Tue Jan 01, 2019 1:45 pm | |
| Ved ikke om selv er obs på det, men sidens størres er virkelig stor, jeg bruger skræm størrelsen 1920x1080, og selv der hoved siden større end min skræm, kunne i måske overvære at sætte en pixel størrelse eller en % størrelse, så man kan se hele siden uden at man ikke skal zoom mere ud, for jeg kan se sidens tekst hvis jeg zoomer mere ud. |
| | | n/a
| Subject: Re: Foreslagshjørnet Tue Jan 01, 2019 7:36 pm | |
| @Natalie : Vi prøver at se på problemet, men det kan godt være browser-relateret. Fx kan jeg selv se at der er noget galt når jeg bruger firefox, men pludselig ingen problemer når jeg bruger google chrome. Der er det samme problem på andre sider og jeg ved ikke om det er danskforum der gør det eller om man egentlig kan fikse det. Indtil da håber jeg at du kan holde ud af det er lidt stort | |
| | | Gæst Guest
| Subject: Re: Foreslagshjørnet Tue Jan 01, 2019 9:18 pm | |
| Det er mest kun på hoved siden, men i kan prøve koden background: 90%; i css, det var sådan at jeg lave størrelser, men ja, det kan også godt være det bare dansk forum som super mærkelig med sine størrelse ^^ |
| | | Sponsored content
| Subject: Re: Foreslagshjørnet | |
| |
| | | | Foreslagshjørnet | |
|
| Permissions in this forum: | You cannot reply to topics in this forum
| |
| |
| Sidste adminopdatering i 2018! Godt nytår! | Mon Dec 31, 2018 7:50 pm by n/a | I anledningen af at 2018 ender, ville jeg lige lave en kort opdatering hvor vi fortæller om …
| Comments: 0 |
Nogle få ord! -Adminnyhed | Fri Oct 20, 2017 5:51 am by n/a | Nu ved jeg godt at siden ikke er lige så aktiv som jeg havde håbet på! Men det er fint, for jeg …
| Comments: 0 |
|